Ergobaby Omni 360 Cool Air Mesh Dark Blue

Ergobaby

BCS360PMIDBLU

Wear under all temperatures with your Omni 360 Cool Air Mesh ! With its ventilated fabric and breathable, the heat is no longer a barrier to a port comfortable.

• From birth to 48 months
  • 4 carry trades in which the "facing the world"
  • Adjustable and ultra-lightweight
  • Delivered with its removable

Model : Ergobaby Omni 360 Cool Air Mesh Night Blue (Midnight Blue)

More details

By buying this product you can collect up to 6 loyalty points. Your cart will total 6 points that can be converted into a voucher of 2,70 €.

179,00 €

-25%

134,25 €

Availability: In stock

Dispatched in 24h

Your order delivered within 2 to 4 days

(See terms & conditions)

One Question?

Email us

We recommend
descriptive

Wear from birth with your baby-carrier scalable Omni 360 !

Forget purchasing additional cushion or insert : your Omni 360 has been designed to wear from birth without the addition of reducer ! Very adjustable, your baby carrier adjusts to children from 3.2 kg to 20 kg, or from birth to 48 months. Your Omni 360 Cool Air Mesh follows your child's growth, and fits him that he is new-born or toddler !

Enjoy a portage ventilated with Cool technology Air Mesh !

A technology Ergababy high performance !

Already used on models 360 and Adapt, Ergobaby continued to develop its technology Cool Air Mesh, offering you the model Omni 360 Cool Air Mesh. Enjoy the baby carrier the most complete of the californian brand in version airy !

Wear comfortably even in high temperatures !

Designed for wear under the extreme heat, the technology Cool Air-Mesh offers you a baby carrier the breathable fabric and ventilated. Limiting perspiration of the wearer and the baby, it gives you a feeling of freshness when the temperatures rise !

Up to 4 positions of portage physiological : check out the position of "facing the world" !

A portage physiological ensured in all positions

As the whole set of baby-carrier brand Ergobaby, your Omni 360 will ensure that your child is in a physiological position , whatever the position (among the 4 possible) in which you install it. In the 4-position, your baby is comfortably seated with the legs in M. The International Institute of Dysplasia of the Hip has certified the Omni 360.

Introduce the world to your child with the positron, "in the face of the world" !

Your baby carrier Omni 360 Cool Air Mesh offers you the possibility of carrying your child in 4 positions !

1. From birth, you can install your baby in the prone position, the face of the wearer.
  2. From 5 months, enjoy the position of "facing the world".
  3. As early as 6 months, you can wear your child on the back or in lateral position.

Experience of porting best with your Omni 360 Cool Air Mesh Blue night !

• Opt for the baby carrier Omni 360 Cool Air Mesh, it is to make the choice for a comfort optimal. In addition to its ventilated fabric and breathable that gives you a feeling of freshness, your baby carrier is very comfortable to wear and ultra-lightweight. Ergobaby team his Omni 360 straps entrecroisables padded for great comfort to the shoulders and a belt very qualitative to ensure you have a lumbar support perfect !
  • With your Omni 360, Ergobaby offers a removable very convenient. It installs very easily to the waist belt of your baby carrier and you can carry with you all your needed during your walks with the baby : diaper, snack, keys or phone. Very useful for those beautiful summer days where you can walk in light !
  • With its many adjustments are simple to perform, your Omni 360 adjusts very quickly to the morphology of each holder.
  • Thebreastfeeding is possible with your carrier Omni 360 Cool Air Mesh.
  • Machine washable.
Data sheet
Kind of Baby CarriersFull Buckle
Made inAsia
Recommended baby age0 - 4 years
Baby's weight3,2 à 20 kg
Carrying positionsBack, Hip, Front facing parent, Front facing out
Shoulder straps measurement68 - 125 cm
Waistbelt measures66 - 140 cm
Hauteur du tablier38 cm
Largeur d'assiseDe 14 à 27 cm
Warranty10 years
The blog talks about it
In the same category
Questions de clients (0) Be the first to ask a question
Product Reviews
  • Number of Reviews : 23
  • Average Grade : 4.9 /5
  • Guillaume H.
  •  the 08/12/2019
  • 5/5
Nous n'avons pas encore essayé le produit mais il est conforme à la description faite sur le site.
  • Guillaume F.
  •  the 26/10/2019
  • 5/5
La couleur du produit est plus claire que sur la photo, mais cela vient surement des photos d'origine du fabricant.
  • Cécilia A.
  •  the 23/10/2019
  • 5/5
Excellent produit. Prêt à l'emploi et facile d'utilisation. Bébé l'a adopté!
  • Aurelie M.
  •  the 08/10/2019
  • 5/5
Facile d’utilisation, bébé adore la position face au monde.
  • FABIEN S.
  •  the 03/10/2019
  • 4/5
Très bien mais pas facile à régler avec un nouveau né.
  • Amandine V.
  •  the 02/10/2019
  • 5/5
Je suis très contente de mon achat. Je voulais ce qu'il y a de mieux en porte-bébé et c'est sur ce site que je l'ai trouvé au meilleur prix.
  • Gabriel M.
  •  the 29/09/2019
  • 4/5
Produit conforme à la description et de qualité. Je n’en dis pas plus, ce produit fait déjà l’objet de nombreux avis sur internet
  • Sylvie P.
  •  the 22/09/2019
  • 5/5
Excellent produit !
  • Philippe A.
  •  the 20/09/2019
  • 5/5
Conforme
  • Camille A.
  •  the 14/09/2019
  • 5/5
Ergonomie parfait pour bébé et parents très facile d’utilisation
  • Frédéric B.
  •  the 27/08/2019
  • 5/5
Au top ! Qualité, poids, ergonomie.
  • Cécile F.
  •  the 27/08/2019
  • 5/5
J’avais le Babybjörn classique jusqu’à présent (bébé a 6,5 mois) mais la position n’était pas du tout ergonomique et il commençait à mal s’y sentirent moi, j’avais de plus en plus mal au dos (bébé grandissant ). Ergobaby m’a été conseillé lors d’un atelier de portage. Ce porte-bébé semble beaucoup plus confortable pour Bébé qui re-dort dans le porte-bébé ce qu’il ne parvenait plus à faire. La position face-route le ravit ! Je n’ai pas encore essayé sur la hanche ni dans le dos (trop petit encore), mais j’ai déjà pu faire de longues balades avec lui devant. Le poids est surtout supporté sur le bas du dos et les cuisses, quasi pas du tout sur les épaules et le haut du dos (le contraire du Babybjörn ). Même s’il a fallu que je m’habitue un peu, j’ai vite apprécié de ne plus avoir mal dans le haut du dos. La qualité est vraiment là. Les réglages se font très facilement. Il est beaucoup plus facile de clipser l’attache entre les épaules comparé aux autres Ergobaby. Le cool air mesh est un vrai plus. Plus costaud et pouvant porter des bébés plus grands, c’est du coup, un porte bébé plus encombrant que mon Babybjörn et il est impossible de le mettre avec une seule main (il faut poser bébé le temps de le mettre), mais il est vraiment plus confortable pour tout le monde. Il reste très léger. Je suis ravie de cet achat et je sens que je vais pouvoir porter bébé encore un bon moment !
  • Margot L.
  •  the 17/08/2019
  • 5/5
Parfait, exactement ce que je voulais, après avoir comparé les différentes marques et modèles, je suis très satisfaite de mon achat et bébé aussi! Mon fils à bientôt 2mois, premier essai, à peine le temps de l’installer et il dormait déjà ! Je recommande sans hésiter :)
  • Anne B.
  •  the 14/08/2019
  • 5/5
Le porte bébé commandé répond parfaitement à mes attentes. Il est pratique et facile d'utilisation
  • Adeline B.
  •  the 09/07/2019
  • 5/5
Conforme à mes attentes, super porte bébé et pour l’instant je n’ai pas mal au dos et bébé est heureux dedans
  • Fadila B.
  •  the 03/06/2019
  • 5/5
Très bien
  • Abdelkader B.
  •  the 19/04/2019
  • 5/5
Très bon produit
  • Sonia L.
  •  the 07/09/2018
  • 5/5
Parfait !
  • Tanykim V.
  •  the 05/08/2018
  • 5/5
Utilisé cet été en montagne et je suis vraiment satisfaite, beaucoup moins chaud que l'écharpe de portage pour bébé et moi. Super ergonomie avec un très bon maintien des lombaires du porteur
  • Caroline B.
  •  the 27/07/2018
  • 5/5
Semble de bonne qualité. Pratique, rapide à mettre en place, confortable pour papa et maman, et bébé s'endort dedans donc doit se sentir à l'aise!
  • Michèle G.
  •  the 08/06/2018
  • 5/5
Demandé par les parents ravis à la réception du colis
  • Laurent C.
  •  the 03/05/2018
  • 5/5
Super très satisfait
More reviews...

Discount code Ergonomic baby carrier Tula, Boba, Ergobaby